Tuesday, March 3, 2009

CINTA SEINDAH MADAH

Kaki Novel Enterprise
www.kakinovel.com
Pengedar : Sykt Fajar

By Puteri Andalas

Harga buku : RM 24.00
741 muka surat
ISBN 978-967-5067-04-4



Sinopsis Novel

"Seumpama bayang-bayangku sendiri...ingatan kepadamu kasih...tetapi mengekori kemana sahaja
aku pergi."

LUAHAN SHARINA....

"Aku mencintai Asnawi...
Bagaikan aku memiliki pelangi
Tanpa aku sedari
Pelangi mengundang tsunami di hati

Mengenali Reshidi
Rasa kasih menjelma kembali
Digagahi hati...cuba menafi
Kerana Reshidi masih beristeri

Onak melilit hidupku
Duri merodok hatiku

Namun kerana kejora hati
'ATIM' amanah Ilahi
Aku bangun menggagah diri
Tekad di hati
Cahaya akan kuburu dan kucari
Bukan lagi pelangi atau tsunami...."

Berjayakah Sharina????

My Rating ***


No comments:

Post a Comment