Tuesday, February 24, 2009

UNTUK KAU DAN AKU

Creative Enterprise Sdn. Bhd

By Najwa Aiman

Harga Buku : RM 34.90
831 muka surat
ISBN 983-893-560-3

Sinopsis Novel

"AKU TAK PERNAH BERCINTA... TETAPI KENAPA AKU MERINDUINYA?"

Mengapa persahabatan ini tiba-tiba berlainan rasa?
Sedar atau tidak...kasih sayang perlahan-lahan mengambil ruang... menyusur di celah-celah bicara kau dan aku. Kau masih tidak sedar...bila sesekali ayatku menyongsang makna... bicaraku mula bertukar nada.Malangnya kau masih juga tidak sedar-sedar... tatkala melamarku buat teman baikmu. Atau... egokah yang meletakkan kau dan aku dalam jurang yang amat payah?

Miza aku tahu matamu basah bila kau cuba mengalah.Dan sendumu itu masih mampu kudengar
walau kau cuba menjauh...

My Rating ***

Review..

Kisah cinta yang tidak kesampaian...antara Azhar dan Azura... Cinta yang tak pernah dilafazkan dan menyebabkan mereka tiada jodoh...cinta ini dikategorikan sebagai cinta monyet...ehehe... Cinta dari zaman sek berterusan sehingga ke universiti tetapi tidak pernah dilafazkan...

Azhar hanya melihat tanpa menolong Azura dimanipulasikan oleh Zarif seorang lelaki yang boleh dikategorikan kasanova dan tidak baik....

Miza pula adalah sahabat baik Azhar...dia yang banyak menasihatkan Azhar walaubagaimana pun dia ada menaruh hati dengan Azhar dalam diam...Namun Azhar masih tidak nampak yang mana 'Plastik' atau Emas...ehehe...

Apabila habis belajar di universiti Azhar membuka Premis lawyernya...dia berkongsi dengan Faziha rakan yang tidak disukainya semasa praktikal lagi...walaubagaimana pun Azhar boleh bermalam serumah dengan Faziha...sehingga melupakan sahabat baik yang dalam kesusahan...

Baca dan ketahui la kesudahan siapa pilihan Azhar akhirnya...Azura, Miza Ataupun Faziha...


No comments:

Post a Comment